arrow left image Vissza

Stabil üzemeltetés egy gyorsan növekvő digitális piactér mögött

A Használtautó és az Andrews együttműködése 2013-ban indult, amikor az Andrews átvette a Jófogás és később a Használtautó szervereinek üzemeltetését. A két cég az évek során szorosan dolgozott együtt iroda-, hálózati- és rendszerátállások során, valamint a 2023-as tulajdonosváltáskor az infrastruktúra szétválasztásában is kulcsszerepet játszottak. Bár a Használtautó ma már AWS-re vált, az Andrews továbbra is maximális támogatást nyújt a migrációhoz és az átállás zökkenőmentes lezárásához.

Az ügyfél

A jól ismert jármű adás-vétellel foglalkozó Használtautó már 1999 óta működik. A cég terméke a webapplikáció mellett a Használtautó mobilapplikáció is, mely már közel 55.000 letöltésnél jár. Tulajdonosváltások sorozata (Schibsted, Adevinta) után 2023 óta az Ingatlan.com portfólióját gazdagítja, mikor a Jófogással is szétváltak. A cégnél ma már közel 80 fő dolgozik, melyből huszat a fejlesztés tesz ki.

Az IT vezető

Sándorfy Patrik a Schibsted tulajdonban lévő Jófogásnál kezdte a cégnél a karrierjét fejlesztő gyakornokként. A cég méretének növekedésével egyre nagyobb felelősséget kapott, miközben lépkedett felfelé a ranglétrán. Még a Jófogásnál vezetett egy 5-6 fős csapatot, majd 2018-ban került a Használtautóhoz, ahol újjáépítette az IT development team-et. Miután a cég az Ingatlan.com-hoz került 2023-ban, IT vezetővé nevezték ki. Az IT development csapat 10 fős volt ekkor, melyet stratégiai célok mentén mára megdupláztak. Csapatuk munkájának nagy részét az architekturális megújulás teszi ki.

Átalakulások idején is biztos alapokon

Az Andrews még 2013-ban került kapcsolatba a Jófogással, mikor még a Schibsted tulajdonában volt. Akkor még egy holland cég üzemeltette a Jófogás szervereit, melyből több hátrány is származott. Az akkori IT vezetőjük saját tapasztalat alapján javasolta az Andrews-t hoszting-, és üzemeltető partnerként. Amint a Használtautó is bekerült a Schibsted portfóliójába, annak az üzemeltetését is az Andrews-ra bízták.

A 2023-as Ingatlan.com-os tulajdonosváltás miatt a Használtautó csapata átköltözött a Millenáris Avantgarde irodaházba, ami egy jelentős projekt volt a fejlesztői csapat számára 2024-ben. Ebben az időszakban is nagy szerepe volt az Andrews-nak. Az előző irodaházban is ők állították be a belső hálózatot, azonban ott még a Jófogás és a Használtautó nagyrészt közös infrastruktúrát használt, így az elválasztásban – mind a hálózat, mind az üzemeltetés terén – kulcsszerepet játszottak. A fizikai költözés során az Andrews támogatást nyújtott a cégcsoporton belüli infrastruktúráért felelős kollégáknak is, hogy megfelelően át tudják venni a hozzájuk kerülő feladatokat.

office with programmers

Partner a változásban

Sándorfy Patrik elmondása szerint az Andrews kollégái kiváló szakértelemmel rendelkeznek és minden kérdésünkre választ adnak. A 2013 óta folyó közös munka során sokat éltek meg együtt, és nagyon szoros kapcsolat alakult ki a két cég között. Az Andrews számukra on-site támogatást is szolgáltat, így ilyenkor az Andrews-os kollégák teljesen beolvadnak az IT csapat életébe brainstorming, optimalizálás és megvalósítás terén is.

Viszont az együttműködésük egy nagy mérfölkőhöz érkezett az Ingatlan.com-os tulajdonosváltás hatására, ugyanis az Ingatlan.com AWS-t használ, ezért a vezetőségnek döntenie kellett, hogy folytatják-e az üzemeltetési együttműködést az Andrews-al. Hosszas elemzés után úgy döntöttek, hogy kizárólag üzleti okok miatt most az AWS mellett teszik le a voksukat, mert reményeik szerint ez jobban fogja szolgálni a hosszú távú terveiket. Ennek megfelelően 2024-ben meg is kezdték az átállást, melyet az Andrews 100%-ban elfogad és végigkísér. Így az Andrews csapata ez elmúlt időszakban azon dolgozik, hogy a Használtautó sikeresen leköltözzön az ő megoldásaikról, melyben abszolút segítőkészek. Mindenben továbbra is a maximumot nyújtják, szolgáltatásuk minősége változatlan maradt.

​​Így segít egy valóban elkötelezett IT partner

Sándorfy Patrik kiemelte az Andrews rugalmasságát és a kollaborációs készségét és hajlandóságát is, ami nemcsak a kommunikációjukban, tettre készségükben és szolgáltatásuk minőségében mutatkozik meg, hanem az elszámolásnál is. Az Andrews migrációk, teszt időszakok esetén extra szervereket is a Használtautó rendelkezésére bocsátott pár hónapra díjmentesen, ami óriási segítségnek bizonyult.

A 2013 óta tartó együttműködés során voltak olyan esetek is, amikor az Andrews-nak SOS cselekednie kellett 1-1 hiba elhárításában. Ilyenkor akár az éjszaka közepén is személyesen mentek el a Használtautó csapatához, hogy együtt nyomozzák és javítsák a felmerülő hibákat. Ezekben a szituációkban is megmutatkozott az Andrews rugalmassága és segítőkészsége, hiszen nekik is fontos volt, hogy a lehető leghamarabb orvosolják a kialakult helyzetet.

Ismerős?

Ha a te cégednél is felütötte már a fejét ez a probléma, mi tudunk segíteni.

 

Ajánlatot kérek

Sándorfy Patrik, IT vezető

Használtautó

“Nekem már azért több mint 10 éves múltam van velük, elég sok mindent éltünk meg együtt, és nagyon jó a viszony azokkal a kollégákkal, akikkel szorosan együtt dolgozunk. Nagyon segítőkészek azóta is, amióta eldőlt, hogy mi egy másik irányba megyünk. Szakmaiságban abszolút a maximumot nyújtják, nincs olyan, hogy hirtelen a mi kéréseinket lassabban teljesítenék, sőt.”

blog

Releváns cikkek

Valkyr logója
Juhász Miklós, tulajdonos, üzletfejlesztési igazgató

Alkalmazás- és infrastruktúra-építés extrém határidők között

A Valkyr és az Andrews 2024-ben kezdett együtt dolgozni egy rendkívül érzékeny, nulláról épülő on-premise projektben, ahol extrém időnyomás mellett kellett működő alkalmazási környezetet kialakítani. Az Andrews a backend-, alkalmazás- és middleware-rétegek felépítésében vett részt, míg a Valkyr az infrastruktúrát és biztonsági réteget biztosította. A rugalmas hozzáállás, mérnöki precizitás és határidő-tartás kiemelkedő minőségű együttműködést eredményezett.
Ulyssys logója
Küs Ákos, IT vezető

Külső SOC partner bevonása a hatékony rendszerbiztonság érdekében

Az Ulyssys 2022-ben bízta meg az Andrews-t SOC szolgáltatással, hogy külső szakértő kezelje a kritikus rendszereik biztonsági felügyeletét. A loggyűjtésen és havi riportokon alapuló közös munka csökkenti a hibákat, erősíti a biztonsági szemléletet, és jelentősen tehermentesíti a 12 fős IT csapatot. Az együttműködés stabil, átlátható védelmet nyújt a cég saját és ügyfélrendszerei számára is.
HUN-REN TTK logója
Bencsura Ákos, IT vezető

Tűzfal- és levélszűrőmegoldások egy komplex tudományos intézeti rendszerben

A HUN-REN TTK 2013 óta dolgozik együtt az Andrews-szal, akik az új intézeti épület tűzfalrendszerét, majd később az MSA levélszűrőt és WAF modult is bevezették. A kutatóintézeti infrastruktúra nagy mérete és érzékenysége miatt kiemelten fontos a biztonság és a gyors reagálás, amelyet az Andrews 0–24-es támogatása és szakmai javaslatai biztosítanak. A két csapat folyamatosan együtt dolgozik a biztonsági fejlesztéseken és a rendszer stabil működésén.
Techwave logója
Lesti Gábor, IT vezető

Két évtizednyi együttműködés skálázható vállalati biztonsági megoldásokkal

A Techwave 2005-ben választotta az Andrews-t tűzfalmegoldásaihoz, amit azóta redundáns tűzfallal, MSA levélszűréssel, majd SOC és WAF szolgáltatásokkal is kibővítettek. A több mint 20 éves együttműködést a magas megbízhatóság, a szakmai kiválóság és a skálázható, rugalmas biztonsági megoldások teszik értékessé, amelyek a Techwave folyamatos növekedésével is lépést tartanak.
HUN-REN SZBK (Szegedi Biológiai Kutatóközpont) logója
Németh Gábor, IT vezető

Integrált biztonsági megoldások egy összetett kutatói infrastruktúrához

A HUN-REN SZBK 2017-ben bízta meg az Andrews-t tűzfalmegoldások kiépítésével és üzemeltetésével, majd MSA levélszűrővel és monitoringgal is bővítették az együttműködést. A kutatói infrastruktúra komplexitása miatt a stabil, kiszámítható működés és a gyors reagálás kiemelt fontosságú, amit az Andrews átlátható működése, szakmai alapossága és 24/7-es rendelkezésre állása biztosít. A két csapat mára szorosan együtt dolgozik, testre szabott, hosszú távú megoldásokkal.
MTA Titkárság logója
H. András, IT vezető

Megbízható tűzfal- és levélszűrő-védelem egy biztonságkritikus intézményben

Az MTA Titkárság 2011 óta dolgozik együtt az Andrews-szal, akik professzionális tűzfalmegoldást, VPN-kapcsolatokat és MSA levélszűrést biztosítanak az intézmény számára. A 0–24-es támogatás és a magas szakmai kompetencia stabil, biztonságos működést tesz lehetővé, amely jelentősen csökkenti az IT-üzemeltetés terheit. Az Andrews stratégiai tanácsadással is segíti a Titkárság hosszú távú fejlesztési irányainak kialakítását.
kapcsolat

Írjon nekünk

Kérjük töltse ki a mezőt!
Kérjük töltse ki a mezőt!
Kérjük email címet adjon meg!
Kérjük telefonszámot adjon meg! Példa: '+36 30 123-4567'
Kérjük töltse ki a mezőt!
Kérjük töltse ki a mezőt!
Kérjük töltse ki a mezőt!